Goedkoper internet 65.000 keer ondertekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
De petitie, die in november van start ging, wil Test Aankoop betere tarieven vragen voor internetverbindingen. Belgische gebruikers betalen jaarlijks te samen bijna 600 miljoen euro te veel voor hun internet Abonnement. Per maand gaat het om gemiddeld 20 euro per gebruiker. Test aankoop overhandigde de handtekeningen aan minister van Ondernemen en Telecommunicatie Vincent Van Quickenborne. Of het iets zal uithalen zal moeten blijken de komende maanden. Maar veel vertrouwen heb ik er niet in, telenet en belgacom verdienen er een een goede extra mee en je zo dom moeten zijn als ze dit laten vallen door internet goedkoper te maken. Je kan het vergelijken met internet limiet, daar verdienen ze ook wat aan door verschillende internet Abonnement aan te bieden zo dat wij meer per maand kunnen downloaden. Als nu bijvoorbeeld van de 100.000 klanten van telenet, zo een 10.000 over hun limiet gaan. En elke koop per maand 5€ aan limiet bij kassa kassa.
 
Mijn handtekening staat er ook tussen die 65.000 , maar ik denk dat we ons soelaas moeten afwachten tot Europa zijn schouders eronder zet zoals bij Microsoft .
Want als ik niet mis ben heeft Microsoft reeds een klacht aanhangig gemaakt bij de Europese commissie over de downloadlimieten omdat microsoft film ter verhuring aanbied via zijn Xbox , maar deze niet gecomprimeerd zijn zoals Telenet en Belgacom dit doet en zodus als je een abo hebt van pakweg 25 GB en een HD film is 14 GB dan weet je direct hoeveel films ze maar in België kunnen verhuren per maand per abonnee
 
Laatst bewerkt:
En HD is nog maar 2 megapixel, stel je voor dat ze naar nog hoger gaan, als nu reeds met een fototoestel.
Dan ga je voor deze film misschien aan 50 gig zitten of meer.
 
is een monopoly hé van telenet en belgacom maar internet is zo ingeburgerd dat we niet meer zonder kunnen , en zij weten dat ook ,maar persoonlijk vindt ik wel dat de prijzen naar beneden mogen getrokken worden ,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan