Facebook plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,
kan plots geen foto of video meer plaatsen op mijn FB, er staat alleen nog delen , dat "plaatsen " is weg
wat zou ik moeten veranderen
240223
 
Facebook blijft een raar ding. Ik wou dat de sociale druk niet zo hoog was. Dan kon ik dit onding eraf gooien. Ik heb vorig jaar net na mijn verjaardag welgeteld 3 weken zonder Facebook geweest. Maar door al het gezaag rondom mij heb ik hem maar weer actief gezet. Nu zagen ze niet meer, maar ik doe er ook eigenlijk niet zo gek veel op. Ken er niet veel van ook.
 
Facebook blijft een raar ding. Ik wou dat de sociale druk niet zo hoog was. Dan kon ik dit onding eraf gooien. Ik heb vorig jaar net na mijn verjaardag welgeteld 3 weken zonder Facebook geweest. Maar door al het gezaag rondom mij heb ik hem maar weer actief gezet. Nu zagen ze niet meer, maar ik doe er ook eigenlijk niet zo gek veel op. Ken er niet veel van ook.

Ik heb dat van het begin afgeweerd. Voor mij was dat het zoveelste onding na CB. Heb daar ook nooit op ingegaan.
Het is maar een kwestie van volhouden. Mijn vrouw wou FB. Ze heeft het, maar niet op mijn materiaal. Ik kan haar ook niet helpen met problemen omdat ik het niet ken. En dat doe ik dan ook niet. Ik vind dat ge moet respecteren als iemand beslist er niet aan deel te nemen.
Dus voor mij : geen sociale media.
 
Wel MIK, het bied wel voordelen. Maar ook o zo vele nadelen. De voordelen zijn voor mij dat ik mijn gereviewde smartphones kan posten daarop, vergeet ook geen verjaardagen zo. Maar daar stopt het voor mij ook. Daar ik ook niet elke dag ga gaan kijken vergeet ik dus ook heel veel verjaardagen. Dus zou je ook elke dag moeten gaan kijken en dat doe ik dus niet.
 
neen nog niet , ik kan delen en zie het op mijn FB staan , -maar dan het geheel waarop je het zet - maar als ik afsluit en later terug ga zie ik het niet meer , er komt ook geen bericht zoals vroeger dat het er een berichtje komt dat het te bekijken is
jammer maar helaas ..........
 

Bijlagen

  • zo komt het mijn FB.JPG
    zo komt het mijn FB.JPG
    44.3 KB · Weergaven: 110
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan