Windows 10 Facebook Marktplace geen nederlandse locatie meer te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

framajama

Gast
Hallo,
Een hele tijd gelukkig geen probelemen gehad, maar nu zit ik al enkele uren te zoeken en kan het maar niet vinden
Ik plaats het hier omdat ik denk dat het iets met Windows 10 (kaarten of zo) te maken zou kunnen hebben
Maar hoe los ik het dan op?
Wat is er aan de hand?

Op Facebook bij Marketplace kan je een locatie ingeven waarop je wil selecteren, dus bijvoorbeeld Amersfoort 10 kilometer
Als ik nu ingeef AMER dan krijg ik allerlei locaties over de hele wereld behalve nederland en dus behalve Amersfoort

Zoals gezegd heb ik heel internet al afgegoogled maar kan geen oplossing vinden
Hopelijk kan iemand mij helpen

Vriendelijke groet,
Marijn
Loon op Zand
 
in de Windows 10 kun je via start>instellingen>privacy naar Locatie gaan ..
hier kun je dan de Locatie vervolgens aan zetten ..en je locatie vervolgens "Amersfoort -noord,Amersfoort ,Utrecht 3823 Nederlands " instellen
zet vervolgens één der apps aan (of al deze apps ) die toegang mogen hebben tot deze locatie ..zeker deze van Facebook indien die er vermeld word ..
ook op je smartphone dient dan locatie aan te staan ..indien je ook de Facebook app zou gebruiken …

**de locatie op Marketplace is eerder een benadering van je locatie ingesteld op de Windows 10 en je smartphone indien je je smartphone gekoppeld werd aan je Windows 10 m.a.w als deze locatie niet juist is of niet aanstaat dan kan nooit de Marketplace locatie juist weergegeven worden .

als ik op Marketplace naar locatie ga dan staat daar Lummen vermeld alhoewel ik van Beringen ben .. dit is dus bij benadering een verschil van en bij de 10km.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan