Windows 10 Edge Chromium

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre Vb

Steunend lid
Vip Lid
Ik gebruik de nieuwe edge en op de kranten emails van Het Nieuwsblad , zie ik dikwijls de filmpjes niet, zie voorbeeld link


Plak ik die in google chrome werkt de wel , in firefox ook niet,

Wat zit hier fout, en wat kan ik er aan doen ?

Grts, Andre
 
in de edge klik je op de 3 horizontale puntjes ..klik verder op instellingen .. klik wederom verder op sitemachtigingen ..
scrol naar beneden en stel media automatisch afspelen in >deze dient dus op toestaan te staan en niet op beperken ..
 
Ik heb de Edge Chromium een mooie eerlijke kans gegeven, maar ik ben nu sinds enkele weken terug naar mijn oude vertrouwde Chrome over gestapt. Deze biedt toch nog altijd dat beetje meer comfort dat alle andere browsers me niet bieden. Ik probeer nu en dan eens andere browsers uit, zeker als ze vernieuwd zijn, maar heel erg vaak houden ze het geen dag uit. Dan keer ik al terug naar mijn Chrome omdat ik daar die problemen waar ik bij de andere browsers wel tegenaanloop niet krijg. Bij blijft tot nu toe Chrome de beste browser. Maar vroeger was dat mozilla firefox, daar tussen was dat opera. Dus ik ben nooit honkvast geweest aan een browser. Maar ik gebruik nu toch al enkele jaren Chrome tot alle tevredenheid.
 
in de edge klik je op de 3 horizontale puntjes ..klik verder op instellingen .. klik wederom verder op sitemachtigingen ..
scrol naar beneden en stel media automatisch afspelen in >deze dient dus op toestaan te staan en niet op beperken ..

Staat op toestaan, maar er komt gewoon niks op de ruimte waar het filmpje moet staan,
het enige dat daar staat is Video: Facebook
 
mogelijk dat jij dan de betreffende browser's opnieuw dient in te stellen want hier speelt het filmpje waar jij naar linkte gewoon af en dit zowel in al de browser's ..
deze zijn de Edge , Firefox , Chrome , Pale moon en in de Epic Privacy Browser
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan