Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Drupe.

Sneller bij je contacten met Drupe.

Wanneer je bevoorbeeld een berichtje op Facebook wilt sturen, dien je meerdere stappen te doorlopen. Zo moet je eerste je Smartphone ontgrendelen, de app zoeken en openen, de desbetreffende persoon selecteren om dan uiteindelijk het berichtje te kunnen maken en versturen. Dit kan veel sneller, een pak sneller eigenlijk, dachten de ontwikkelaars van Drupe. Deze app is wel al een tijdje verkrijgbaar in Google Play en ik test hem al ruim een week en hij bevalt me prima. Het is denk ik wel een blijvertje.

Drupe laat je contacten oproepen met slechts twee veegbewegingen. De app werkt precies over Android en plaatst 4 puntjes aan de zijkant die je kan plaatsen waar je zelf wil ( waar dat het je het beste uitkomt). Wanneer je over deze 4 puntjes veegt zie je aan de lnker kant je favoriete contacten, maar je kan ook kiezen uit de meest gebruikte of allemaal. Aan de rechter kan komen dan in rondjes de mogelijkheden waarmee je ermee in contact kan komen. Je sleept heel simpel een contact bolletje van links naar een contact mogelijkheids bolletje rechts. Dat is het. Razend snel gaat het desbetreffende app open , bij de juiste persoon en je kan meteen je ding doen. Heel handig en snel. De app is altijd te gebruiken, de 4 puntjes zijn er altijd. Gelijk wat je doet staan ze discreet aan de zijlijn te wachten op u. Je schuift naar het midden van je scherm en dat gaat heel vlot, eigenlijk een korte veeg beweging is al voldoende.
Hieronder enkele screenshots van mijn eigen Smartphone. Ik gebruik de app nu ruim een week en het is super makkelijk in gebruik en vooral heel snel. Heb nog geen enkele hapering of fout ontdekt.

Drupe kan je hier vinden. https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.drupe.app&hl=nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan