DriverBackup! 21

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlipFlop

Steunend lid
Vip Lid
FlipFlop heeft een nieuwe item ingediend:

DriverBackup! 21 - Gratis backup maken van al jouw drivers vóór overstap naar bijv. Windows 11

Is alleen te gebruiken voor wie Engels, Duits of Russisch machtig is, daarom geen vertaling naar het Nederlands.

Fast and user-friendly free tool for drivers's backup, restoration and removal with command line options, automatic restoration from CD\DVD and path formatting. DriverBackup! includes also an interactive command line builder.

Features​

  • Backup & restore of windows drivers
  • Drivers' backup from offline or non-booting system
  • Unknown device...

Lees meer over dit item..
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Een volledige backup lijkt mij handiger, gebeurt zelden wat na een upgrade naar W11 maar toch en wat heb je nu aan alleen driver update? niets dus.
 
een zeer goed alternatief is om de map met drivers op een externe usb of schijf te kopiëren: c:\windows\system32\driverstore\filerepository\

hierin staan alle drivers die je eventueel nodig hebt bij upgrade of herinstallatie.
 
Gratis backup maken van al jouw drivers vóór overstap naar bijv. Windows 11
Zie nog steeds het nut er niet van in, W11 drivers zijn over het algemeen dezelfde als voor W10 maar niet allemaal, installeren en een incrementele back-up tool gebruiken, heb je altijd een werkende back-up achter de hand.
 
Nou ja, ik was wat aan het experimenteren met Windows 11 lite versies en daarbij was de waarschuwing dat je de eigen Win 10 drivers nodig had voor het geval er een aantal niet bij zouden zitten.
Daarbij kwam ik dit gratis appje tegen. Werkt prima en zeer snel.
Neem mee of laat liggen, graag of niet. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan