Windows 7 cursor verspringt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had een Asus T100 gekocht (bij de introductie van het model) die het probleem vertoonde. Eerst intermitterend en mettertijd crescendo.
Heb die Asus nooit kunnnen geberuiken, ook na een zogegde "herstelling" !
Verloren geld. Noch Alternate noch Asus wilden een vervanging accepteren omdat de fout niet steeds reproduceerbaar is, hoewel vastgesteld bij Alternate zelf: nog onder garantie. Weet zelfs niet meer in welke schuif dat ding nu ligt verder te rotten.

Met welk merk is uw toestel/keyboard ?
Verspringen gebeurt willekeurig naar om het even welke plaats op het het scherm ?
 
Ik had een Asus T100 gekocht (bij de introductie van het model) die het probleem vertoonde. Eerst intermitterend en mettertijd crescendo.
Heb die Asus nooit kunnnen geberuiken, ook na een zogegde "herstelling" !
Verloren geld. Noch Alternate noch Asus wilden een vervanging accepteren omdat de fout niet steeds reproduceerbaar is, hoewel vastgesteld bij Alternate zelf: nog onder garantie. Weet zelfs niet meer in welke schuif dat ding nu ligt verder te rotten.

Met welk merk is uw toestel/keyboard ?
Verspringen gebeurt willekeurig naar om het even welke plaats op het het scherm ?
Ik heb ooit een laptop "Dell" gehad met hetzelfde probleem. Onmogelijk om mee te werken. Dus heb ik maar het touchscreen uitgeschakeld en gewoon een muis gebruikt.
 
Ik heb een T100 en ik heb hier totaal geen probleem met verspringende cursor. Die blijft mooi waar ik heb wil en het meegeleverde toetsenbordje vind ik een heel fijn toetsenbordje. Voor mijn kleine handjes is dat zeker geen probleem om er mee te typen.
 
Ik heb dergelijk fenomeen gehad jaren geleden. Toen had ik een externe GPS Muis aangesloten. Soms versprong de cursor van de ene naar de andere kant. Het was genoeg de GPS muis te verwijderen om weer normaal te kunnen werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan