Windows 7 cursor verspringt.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
staat de gevoeligheid soms te hoog ingesteld ..

Laatst bewerkt:

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
Zou nie goed zijn als de cursor blijft staan waar hij stond tijdens het typen.

engineers

Member
Dit probleem komt regelmatig voor bij laptops. Een los usb board lost het probleem meestal op. Oorzaak is vaak dat de netwerk signalen overspraak hebben op de ingebouwde usb keyboard.

• Wow
Waarderingen: wivy

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
Oorzaak is vaak dat de netwerk signalen overspraak hebben op de ingebouwde usb keyboard.
Daar ben ik in geïnteresseerd, leg mij dit eens uit.
Het Netwerk protocol en het USB protocol. Twee verschillende chips, hoe kan hier een bepaalde vorm van overspraak ontstaan ?

• Like
Waarderingen: wivy

Merel

Member
Ik had een Asus T100 gekocht (bij de introductie van het model) die het probleem vertoonde. Eerst intermitterend en mettertijd crescendo.
Heb die Asus nooit kunnnen geberuiken, ook na een zogegde "herstelling" !
Verloren geld. Noch Alternate noch Asus wilden een vervanging accepteren omdat de fout niet steeds reproduceerbaar is, hoewel vastgesteld bij Alternate zelf: nog onder garantie. Weet zelfs niet meer in welke schuif dat ding nu ligt verder te rotten.

Met welk merk is uw toestel/keyboard ?
Verspringen gebeurt willekeurig naar om het even welke plaats op het het scherm ?

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik had een Asus T100 gekocht (bij de introductie van het model) die het probleem vertoonde. Eerst intermitterend en mettertijd crescendo.
Heb die Asus nooit kunnnen geberuiken, ook na een zogegde "herstelling" !
Verloren geld. Noch Alternate noch Asus wilden een vervanging accepteren omdat de fout niet steeds reproduceerbaar is, hoewel vastgesteld bij Alternate zelf: nog onder garantie. Weet zelfs niet meer in welke schuif dat ding nu ligt verder te rotten.

Met welk merk is uw toestel/keyboard ?
Verspringen gebeurt willekeurig naar om het even welke plaats op het het scherm ?
Ik heb ooit een laptop "Dell" gehad met hetzelfde probleem. Onmogelijk om mee te werken. Dus heb ik maar het touchscreen uitgeschakeld en gewoon een muis gebruikt.

cve

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een T100 en ik heb hier totaal geen probleem met verspringende cursor. Die blijft mooi waar ik heb wil en het meegeleverde toetsenbordje vind ik een heel fijn toetsenbordje. Voor mijn kleine handjes is dat zeker geen probleem om er mee te typen.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb dergelijk fenomeen gehad jaren geleden. Toen had ik een externe GPS Muis aangesloten. Soms versprong de cursor van de ene naar de andere kant. Het was genoeg de GPS muis te verwijderen om weer normaal te kunnen werken.

Bovenaan Onderaan