chrome os flex

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb "chrome os flex" geïnstalleerd op mijn Windows 10 in plaatst van mij een nieuw Windows 11 toestel aan te schaffen. Is dit even veilig als de Windows 11? De printer die nu werkt op Windows 10, kan dit blijven werken en kan de "OpenShell" opnieuw geïnstalleerd worden?

Indien er nu Chrome OS flex opstaat is het geen W10 toestel meer en kan de printer ook niet werken op W10, of de printer wel gaat werken, probeer het uit.

Tevens zie ik geen echte vraag, alleen een verslag.

Je had ook gewoon W11 via de Rufus methode kunnen installeren.......

Beste Bernard,
Er is genoeg info te vinden over Chrome flex, ook over de veiligheid ervan is te vinden op het net.
M.A.W. je hebt dus u huiswerk niet goed gedaan VOOR je overschakelde naar Chrome Flex.
Maar om het u makkelijk te maken, ja het is veilig.
Heb het verplaatst naar Chrome OS, dat past daar beter als Win 11. Het stond daar zeker al niet op zijn plaats omdat je om te beginnen van Win 10 komt en niet 11 en dat je nu blijkbaar Chrome Flex draait in plaats van Windows

Ik experimenteerde een tijdje geleden met zo'n Chrome Flex op een oud machientje, maar kwam vrij snel tot de constatatie dat dit leuk is om effe mee te spelen, maar niet geschikt voor het echte werk. Chrome OS is dat wel, maar de flex variant is maar zwakjes...

Persoonlijke mening hé ... ieder vrij dat anders te ervaren.

Terug
Bovenaan