Windows 10 cd-dvd lader

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Van een laptop HP Elitebook vliegt geregeld de lade open. Kan dit probleem opgelost worden?
Groetjes.
 
Ja, als het opengaan een electronische reden heeft ... maar waarschijnlijk is het eerder gewoon mechanisch dat het sluitingsmechanisme niet meer goed werkt en dan zou een stevig stukje plakband wonderen doen niet ?
 
Ja, als het opengaan een electronische reden heeft ... maar waarschijnlijk is het eerder gewoon mechanisch dat het sluitingsmechanisme niet meer goed werkt en dan zou een stevig stukje plakband wonderen doen niet ?
Ik denk eerder dat het een elektronisch probleem is, want hij sluit goed af en dan kan hij zo opeens bijvoorbeeld na een kwartier terug openspringen.
 
Ik zou er een nieuwe voor bestellen en die installeren. Kost vrijwel niets, buiten de tijd om je laptop open te vijzen en de cdrom te vervangen. En zelfs dat is redelijk eenvoudig, omdat dat station redelijk toegankelijk is.
 
Hier is geen reparatie oplossing voor, zie mijn antwoord #2 Uiteraard kun je het station vervangen door een nieuwe.

Ding is gewoon versleten door een palletje dat niet meer sterk genoeg is of te kort geworden om de lade vast te houden.
Een veel voorkomend euvel bij de wat oudere stations.
 
Aan allen die me hebben proberen te helpen; Ik heb de laptop terug gegeven aan die persoon, daar het hem niet hindert een tweetal keer per dag de lader terug in te duwen. Ik denk wel dat het geen mechanische fout is, want hij klikt normaal dicht.
Er mag een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan