Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Blijkbaar makkelijk voor een mod om een topic te sluiten, een beetje laf.
Je hebt een TS die hulp zoekt, en deze TS zoekt antwoorden, je hebt een mod met een mening, je hebt helpers met een mening en je hebt een mod met een klak die niet wilt verliezen en niet van zijn menig afwijkt, triestig.
Zoals je zelf kan zien werd het topic waar je hier waarschijnlijk naar verwijst gesloten op verzoek van een bezoeker, NIET door de beslissing van een laffe mod.
Ik draag géén klak tenzij op die avatar en gun iedereen zijn mening - al zie ik geen reden om dan maar meteen ook van de mijne af te wijken. Die overigens door andere tussenkomsten die eraan voorafgaan wordt ondersteund.
Ik hoop nog steeds dat je dit kan respecteren : van de andere deelnemers aan de discussie, van een mod ... kortom van iedereen met een mening. Het staat TS vrij zelf uit te maken welke mening hij wil volgen en welke nuance hij belangrijk vindt.
Het lijkt erop dat je een frustratie uit over hoe meningen en moderatie samenkomen in een discussie. Het kan inderdaad lastig zijn als een gesprek niet leidt tot een constructieve oplossing, vooral als er sterke meningen botsen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.