Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag iedereen ,

eind vorig jaar stelde ik de vraag om een probleem op te lossen met mijn automatische updates
staan onder de titel nog op het forum .
maar niets gheeft tot nu geholpen
ik moet nog altijd na de melding bijna ieder dag dat ze zijn uitgeschakeld naar configuratie , beveiliging en beveiligingscentrum de "automatische updates " weer inschakelen .
en dat is dan goed voor 1 dag ...
melden aan microsoft gaat niet na dat doen via Fix-all omdat die verificatiecode niet aanvaard word na menig maal ingeven

als iemand NOG een tip heeft , GRAAG

Grtn
 
georguy, kan je volgende opdracht kopiëren en plakken in het opdrachtprompt dat je als administrator hebt geopend:

findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt"
 
dag Grominet , wat u vroeg

dag Grominet , wat u vroeg

dag Grominet ;
geprobeerd dus -zie bijlage - om dat te doen hetgeen ge vraagt maar lukt dus niet helemaal
maar misschien moet ik alles dus eens her doen via "scannow " be dann dat proberen op te slaan ?

maar ondertussen zeggen dat ik al een paardagen GEEN melding meer krijg om de beveiliging her in te stellen , wat mijn probleem wa s dus ; mischien is het dank zij jullie tip voor die SFC /scannow wel opgelost
in alle gevakl , alles loopt redelijk gesmeerd voor de moment
aan ALLE tipgevers een mercie
 

Bijlagen

  • geprobeerd.JPG
    geprobeerd.JPG
    44.3 KB · Weergaven: 135
Dag georguy,

wanneer je na het scannen van de systeembestanden (sfc /scannow) geen meldingen meer krijgt, dan ziet het er inderdaad naar uit dat dit je probleem heeft opgelost. (y)

Aanstaande dinsdag is het "Pacth Tuesday", dan ga je meteen ook weten hoe het verloopt met de updates.
 
dank u !
en moet je daar zelf iets voor doen , of gaat het automatisch , die patches /updates ?
ps 1: artikel van Lana gelezen hierover
ps 2 : ik ga dus die zaak van opdrachtpromt afsluiten , heb de indruk dat alles prima werkt - weet niet of het toeval is , maar ALLES gaat vlotter - en ik krijg geen meldingen meer van automatische update inschakelen , blijven ingeschakeld !
aan iedereen die meegeholpen heeft , ,nog eens mercie

grtn
 
dag Grominet
als u bedoelt de patches updates , niets van gemerkt .
ziet je dat ergens gebeuren of ziet je als het gebeurt is ?

en wat betreft die melding van die beveiligings updates dat is eergisteren nog eens teruggekomen 2 keer na mekaar
nog eens die SFC /scannow gedaan en voorlopig geen melding meer dat ze niet zijn ingeschakeld
kan evenwel de log niet doorsturen , lukt me niet
hopelijk blijft alles een beetje in orde
wat ik wel gedaan heb is de testperiode van AVG afgesloten en weer de gewone AVG FRee opgezet

grtn
 
jawel ,
gewoon als vroeger
alleen nu en dan iets voor Defender apart , maar dat lukt nooit .
maar als er updates gevraagd worden zie ik dat die Defender dan wel gedaan word
zie bijlage
maar , dus , de updates gaan gewoon , downloaden en installeren

grtn
 

Bijlagen

  • laatste updates.jpg
    laatste updates.jpg
    65.9 KB · Weergaven: 127
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan