Tablet Android Berichten verwijderen en afzenders blokkeren

gibsonmil

Steunend lid
Vip Lid
Al geruime tijd krijg ik op mijn tablet V62, Android 12.0 ongewenste (italiaanse) mails die wel gewist kunnen worden, maar afzenders blokkeren lukt mij op geen kanten !
(Die kan ik wel via mijn Windows Pc wissen èn blokkeren en zelfs naar het "domein van afzenders" verzenden) doch op mijn tablet komen die mails steeds terug !?
Op internet zegt men de 3 liggende streepjes of puntjes aan te tikken, maar daar staat enkel "Verplaatsen naar, afdrukken, oorspr. versie herstellen, hulp en feedback, illegale content of spam melden, maar over "blokkeren" niks !?
Iemand enig idee hoe dit te doen ?
Alvast bedankt !

welke mail-cliënt gebruik je op die tablet ... het zijn de mogelijkheden van die app die bepalen of je kan blokkeren of niet.
welke mailaccount gebruik je om te ontvangen ? Niet de ganse mail geven hé ... enkel de provider (Gmail ? Skynet of Proximus ?)

Bedankt Philip, ik gebruik Gmail. Sorry voor laat antwoord, doch ik was vergeten om bericht van reacties aan te vinken.

Client of webmail ? 'Euch...?? Sorry Vic, doch hier moet ik het antwoord schuldig blijven omdat ik niet goed weet wat deze termen hier betekenen.

[MODERATIE : Het enige wat ik kan geven zijn mijn mailnamen en dit zijn xxxxxxx@gmail.be en xxxxxxxxx@telenet.be ... VERWIJDERT : mailadressen publiceren is een open vraag naar VEEL SPAM ! ]

Waarop de meeste mails worden gepost.
En nogmaals excuus dat ik niet vroeger antwoordde. Misschien kan je mij ook nog uitleggen hoe ik dit kan verhelpen in het vervolg.
Bij een nieuwe vraag weet ik dat je onderaan het bericht kunt aanstippen dat je reacties via mail kunt ontvangen, maar hoe met dit bericht dit recht te zetten.
Opnieuw al hartelijk dank !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Client of webmail ? 'Euch...?? Sorry Vic, doch hier moet ik het antwoord schuldig blijven omdat ik niet goed weet wat deze termen hier betekenen.
Client = gebruik van een app (client-software) zoals Outlook, Thunderbird, etc... voor je mails, behandeling dus lokaal op je eigen toestel.
Webmail = enkel gebruik van je browser en alle behandeling op de server van de mailprovider.

Als je de (Italiaanse) mails opent, dan klik je bovenaan op 'zie afbeelding'.

1765279167988.png

dan klik je deze aan als span

OK Philip, da's heel duidelijk, dus hier is dit allicht "gmail" ?
Zo duidelijk was het dan toch niet blijkbaar want je antwoordt terug met vermelding van de mailprovider en geeft nog steeds geen inzicht HOE ! Cliënt-app (software geinstalleerd op je PC) of webmail (enkel met gebruik van browser en dus niets op PC zelf)...

Terug
Bovenaan