back

Status
Niet open voor verdere reacties.
:)

Enkel jaren niet veel meer op PC geweest: ziekenhuis wel veel bezocht, maar nu iets beter (5x hernia, 1 x geopereerd in lage rug, 3 x geopeerd in nek, nu nog 1 nekhernia= pijn medicatie), ook afwachten of ruggemergkanaal (beschadigd en vernauwd) geen kuren krijgt. Afwachten.

Maar er zijn ergere dingen in de wereld ......

grt
Jos
 
van harte welkom..

kweet dat het niet gemakkelijk is .. heb zelf een 3dubbele hernia in de lage rug werd er 14 jaar geleden aan geopereerd maar this er bijlange niet er niet beter op geworden .. ik weiger gewoon een 2de operatie alhoewel ze me dit aanbevelen ...
*maar er zijn ergere dingen ..
 
Ik ben net anderhalve week terug aan het werk nadat ik een hernia in L5S1 heb. Ik heb in totaal 3 maand thuis geweest. Kan nu full time terug werken, maar heb 0 overschot. De pijn is er dus nog steeds.
 
Beterschap is met dit soort lichamelijke problemen altijd moeilijk om te zeggen.
Probeer er daarom het beste van te maken zijn mijn woorden.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Veel beterschap gewenst. Zit hier in hetzelfde schuitje. Na 2de rugoperatie bacterie in het beendermerg opgelopen met als gevolg dat zowel beide knieën als beide heupen weg geknabbeld werden en op 9 maanden tijd vernieuwd. Gevolg is chronisch pijnpatiënt en rolstoel gebonden buitenshuis. Toch blijf ik optimist tot in de kist. Probeer tussendoor wat korte verhalen en gedichten te schrijven en zou binnenkort graag een eigen website uitbouwen. Nooit opgeven, met mooi weer schijnt ook voor ons de zon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan