Army Knife for Android.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
je kent het wel, een appje voor een zaklamp, een rekenmachine, een kompas en ga zo maar door. Waarom zou je eigenlijk verschillende appjes downloaden als het ook in 1 appje kan zitten die ook nog eens niet groter is als een appje van dit soortgelijke appjes? Met Army Knife for Android ben je al een heel eind op goede weg. Je krijgt voor de prijs van 1 er meteen nog 9 bij. Ze werken stuk voor stuk voortreffelijk. Ik heb de app nu enkele weken grondig getest en het is een blijvertje. De zaklamp is nu niet meteen iets die ik van daar ga gebruiken.

beginscherm.png
Zo ziet hij eruit als je het open doet.

Als eerste heb je de zaklamp, werkt voortreffelijk, al gebruik ik dit niet, omdat ik hem al in mijn Android zitten heb als ik van boven naar beneden trek staat hij daar tussen. Dat is de enige reden waarom ik deze zaklamp niet gebruik.

unit converter.png

Dan heb je unit converter, hiermee kan je van alles gaan vergelijken. Bv. het bovenste is lengte, als je daarop drukt kom je KM, M, centimeters en zo tegen, ook Miles, Yards enz., de lijst ongelofelijk lang. Je geeft bv 2 in helemaal boven en dan op bv M. Dan krijg je dan hoveel KM, Miles enz. dat is. heel handig. Je hebt dit voor een hele hoop dingen. Je kan er dus ook indien je tijd hebt eens een kwartiertje je tijd mee doden, want eigenlijk is dit wel eens leuk om te doen.

timer.png

Dit is een timer, zoals je er ook wel veel hebt, maar die zit dan in die ene app mee. Als je weet dat die app niet groter is 5,05 MB is dit niet slecht om zoveel in zich te hebben. Dit is nu iets wat wel eens leuk is om bv van de reclame op tv toch nog iets leuks te maken. je meet de duur van de reclames. Niet dat je er iets mee bent, maar je ziet dan ook of ze iedere keer dezelfde uitzenden of als dat wisselt, of per zender, hoeveel verschil erop steekt.

stop watch.png
Stop watch, dat gebruik ik echt niet. Dat is zo iets dat je eens aan legt als de app er pas op staat om te zien of het werkt en het werkt, maar ik heb hier eigenlijk geen behoefte aan.

rekenmachine.png
De rekenmachine is echt heel uitgebreid, veel meer dan wat men eigenlijk dagdagelijks gebruikt. Maar ze doet het en ik vind ze er eigenlijk nog wel mooi uitzien ook.

vergrootglas.png
Vergrootglas, kan met al die kleine tekstjes overal op de verpakkingen echt wel eens heel handig zijn. mijn scherm is een 5,5" scherm. Als je ziet hoe weinig woorden op dat scherm staan, kan je je wel inbeelden hoe groot dit wel is. Dus flink vergroot dus en de teskst was oorspronkelijk echt heel klein.

Je hebt dan in het rijtje miror of spiegel. Daar heb ik geen screenshot van genomen. Heb gene schone kop om daar op te staan. Het is dus je frontcamera die werkt en je hebt enkele instellingen erbij. Je kan bv ook het lichter of donkerder maken. Dat vind ik dan wel weer een positief punt en je kan het op pauze zetten, dan blijft het beeld staan

lineaal ( meetlat).png

Dit is een handige om te hebben en die had ik nog helemaal niet en nog nooit gehad ook niet, maar wel al willen hebben en er al naar gezocht ook, maar niet gevonden. Ik heb hier dus al gebruik van gemaakt. Dit is echt eentje waar ik iets aan heb.

Army Knife for Android kan je hieronder vinden.
https://play.google.com/store/apps/...l_and_dreams.android.android_army_knife&hl=nl

Als je een kort filmpje hierover wil bekijken kan dit ook, dit filmpje is niet door mij gemaakt
https://www.youtube.com/watch?v=Lyym223H9eE
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan