Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Om je systeem handmatig te updaten, ga je naar deze pagina op Microsofts website en klik je op de knop ‘Update nu’. Op nu het bestand Windows10Upgrade9252 dat je gedownload hebt en zo zal je de update binnen krijgen.
Wat is er veranderd in Windows 10 Anniversary Update kan je hier zien.
Hier duur het zo een 20 minuten.
1.jpg

2.jpg

2016-08-03_17-00-37.jpg

IMG_0745.jpg

IMG_0747.jpg

IMG_0748.jpg

4.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb de toepassing Windows10Upgrade28084 tool gebruikt en al verschillende systemen voorzien van deze nieuwe build 14393.10 ...
de ene keer duurt het iets langer dan de andere keer ( virtuele windows ) .
op mijn hoofd besturingssysteem werd de upgrade voltrokken op 30 minuutjes
d.w.z. dat de download zelf via het Windows10update tool " binnen was op amper 8 minuten ....het voorbereiden zelf was iets van 5minuutjes en het installeren van de update zelf hoogstens 15 minuten , daarna nog eens een herstart omwille dat de AVG internet beveiliging dit aangaf .... concreet kon ik weer verder met de pc na een 30 minuutjes ...
Ashampoo_Snap_2016.08.03_13h41m40s_002_.png

let op nadat deze dus bijgewerkt is verkrijg je ook weer de Windows.old op de C

hier is de Windows.old op de C schijf ruim een 32 gb groot !
Ashampoo_Snap_2016.08.03_13h55m01s_003_.png

toch ga ik er effe mee wachten om deze te verwijderen !
 
En ik maar klikken op updaten om hem binnen te krijgen omdat ik gelezen had dat hij beschikbaar was vanaf 2 augustus. Blijkbaar wel, maar niet via de gewone weg. Ik ben nu nog een paar dagen op verlof, dus denk ik dat ik ermee ga wachten tot ik terug ben in Belgenland. Of misschien morgen als ik ff tijd heb, dat ik het wel doe. Want ik heb al enkele keren op updates zoeken geklikt sinds gisteren.
 
aangezien je in het buitenland zit adviseer ik je om hiermee te wachten tot je terug thuis bent ...dit aangezien je locatie zal aangeven dat je dus in het buitenland zit zou het best kunnen dat de taal ook mee veranderd indien je de upgrade gaat doen !
*ben er niet 100% zeker van dat dit ook zo zal zijn !
 
aangezien je in het buitenland zit adviseer ik je om hiermee te wachten tot je terug thuis bent ...dit aangezien je locatie zal aangeven dat je dus in het buitenland zit zou het best kunnen dat de taal ook mee veranderd indien je de upgrade gaat doen !
*ben er niet 100% zeker van dat dit ook zo zal zijn !

Gij denkt toch ook aan alles he. Ik had daar niet aan gedacht. Gezien we morgen ochtend vertrekken naar huis zal ik gewoon wachten tot we terug zijn van onze reis. (y)
 
een fijne en veilige terug reis wens ik jullie dan ...

Dank je wel. We zijn stilletjes aan aan het opruimen. Straks nog eens het meer opzoeken, want het is hier bloedheet, het is hier 34 graden in de schaduw.
 
Dank je wel. We zijn stilletjes aan aan het opruimen. Straks nog eens het meer opzoeken, want het is hier bloedheet, het is hier 34 graden in de schaduw.

Het is hier aan het daveren, zo een zwaar onweer. De lichten flikkeren, de kids doodsbang. Van slapen zal er helaas niet veel in huis komen vrees ik. De ene na de andere donderslag, het houdt precies niet op en we zitten tussen de bergen, dus weerklinkt het eens zo hard natuurlijk. De hond kijkt mij om de haverklap aan, zo in de zin van " mag ik bang zijn?" Gelukkig blaft of jankt ze niet. Morgen zullen jullie me niet online zien denk ik. Tot overmorgen allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan