als ik download ga internet traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

funny

Steunend lid
Vip Lid
alls ik download bij spotnet valt mijn internetradio uit en dan gaat mijn internetbrowser trager wat kan de oorzaak zijn
twee maand geleden had ik dat niet. ik heb telenet fibernet 100
 
Laatst bewerkt door een moderator:
scrol maar eens naar onderen … hoeveel site's zijn er wel niet die verouderd zijn ..men heeft het nu over Wigo en Yugo
*spijtig dat ik hier de mails verwijderd nadat ik deze gelezen heb anders kon ik het bewijs leveren dat zij aanpassingen ingevoerd hebben betrekkende op de producten die ze leveren en op bestaande abonnementen.

**ben vergeten te vermelden dat ik eerst whoppa had en zag in de aanrekening van deze maand dat ik nu Wigo heb..
en dit zonder dat ik dit aangevraagd heb …had hen daarop gebeld en ze zeiden me dat deze aanpassing bij iedereen zal plaats vinden die Woppa bezit .

Ik heb ook Whoppa en ik vind hier toch niets van terug, zowel op mijn afrekening als op 'Mijn Telenet' niet. Er staat nog steeds Whoppa en nergens een bericht dat ze het gaan aanpassen.

Ik heb trouwens hetzelfde 'probleem' als de TS, ook internet dat hapert op andere toestellen als ik download maar ik gebruik wel de volle snelheid (+-22MB/s) dus dat is het probleem denk ik.
 
ik heb ook nog whoppa (denk dat we zelf moeten overstappen naar wigo krijgt er nog werk bij hihi


Mijn Telenet, da's zelf je Telenet-diensten beheren


en je 1 maal een maand even meer betalen omdat ze al de abonnement zelfde dag afrekenen

bij mij zal het 1 keer 102,81 euro zijn

dit was de uitleg van telenet
Steeds up-to-date blijven is belangrijk, ook voor Telenet. Soms vinden de veranderingen achter de schermen plaats. Zo zijn er binnenkort wijzigingen aan onze IT-systemen. Die hebben eenmalig invloed op jouw eerstvolgende aanrekening. Je aanrekeningsperiode is voor een keer langer. Uiteindelijk zal je aanrekening er overzichtelijker uitzien. Dat lichten we graag even toe in onderstaand filmpje.

heb het filmpje er niet bijgezet
 
Laatst bewerkt:
tja dan vind ik het hoogst merkwaardig dat hier dus de overstap van Whoppa naar Wigo gebeurde..
*nu dien ik wel te vermelden dat men me contacteerde om mijn mening te vragen betreffende de diensten die ze aanbieden … en de extra's die men kan aanvragen ..
**zei hen dat ik al deze extra's niet gebruikt .. omwille dat dit dan een meer kost is van het huidige abonement… de eerst volgende afrekening zag ik dat er Wigo vermeld stond ipv.. Whoppa.
 
tja dan vind ik het hoogst merkwaardig dat hier dus de overstap van Whoppa naar Wigo gebeurde..
*nu dien ik wel te vermelden dat men me contacteerde om mijn mening te vragen betreffende de diensten die ze aanbieden … en de extra's die men kan aanvragen ..
**zei hen dat ik al deze extra's niet gebruikt .. omwille dat dit dan een meer kost is van het huidige abonement… de eerst volgende afrekening zag ik dat er Wigo vermeld stond ipv.. Whoppa.

Ja, raar. Ik zal het alvast in de gaten beginnen houden bij mij. Ik heb Whoppa en Play.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan