Overige

Alles wat in een ander forums niet thuis hoort kan je hier plaatsen.
  • Gesloten
Zou google ook eens aan mij gedacht hebben vandaag? (lachen):p
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hey pieps Ik weet niet of er iemand ervaring mee heeft.... maar heeft er iemand een idee of het beter is om van Frankrijk naar België terug te...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
De persoon kocht een snellere pc, Het staat hier omdat het geen pc is maar een imac van 2000 (de systeemklok staat ook op het jaar 2004, Ik werk...
Reacties
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
HLN: Seks & Relaties - Klaarkomen met druk op knop (373447)
Reacties
18
Weergaven
3K
  • Gesloten
Iedereen kent wel enkele nummers met de kencijfers 070, 078, 0820, 0900, enz...... Bijna al deze nummers zijn duur, véél te duur! En van de gratis...
Reacties
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Bezitters van een iPod kunnen de muziek die op hun muziekspelertje ook draadloos in de auto beluisteren via een handige gadget die je op de iPod...
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Gewone fietszadels met een 'neus' kunnen leiden tot vermindering van peniserecties en tot klachten van gevoelloosheid in het kruis. Bij...
Reacties
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Vanmiddag hebben de curatoren beslist dat de werknemers bij het kristalbedrijf Val-Saint Lambert hun werk nog enkele dagen kunnen voortzetten. Bij...
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
heeft iemand een idee wat de normale prijzen zijn van de volgende 3 modellen en wat het verschil is tussen de modellen onderling? integral usb...
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik was even aan het googlen op de zoekterm pctuts. Ik wou dit mooie berichtje eens lezen maar het wil niet open momenteel. Ook viel het me op dat...
Reacties
2
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan