Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
ik ben op zoek naar een stenciel voor visio 2021 waar er een symbool in te vinden is voor het tekenen van een telerupter. ik hergebruik een vorig...
Antwoorden
10
Weergaven
276
  • Gesloten
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/5441925/microsoft-blokkeert-zonder-uitleg-account-experts-overtreding-dsa...
Antwoorden
3
Weergaven
574
  • Gesloten
Sedert kort krijg ik bij het openen van een bestaand document elke keer vraag : Iemand een idee waar in de settings van Word (Office 2019) ik...
Antwoorden
9
Weergaven
439
  • Gesloten
Voor een archief in exel bij iedere regel een formule naar een map waar foto's instaan. Dus als je een regel aantik in exel dan automatische een...
Antwoorden
5
Weergaven
547
  • Gesloten
daar ik een aparte schijf gebruik voor mijn documenten, zou ik van outlook 2021 de OST bestanden willen verplaatsen naar deze HD ipv de originele...
Antwoorden
1
Weergaven
255
  • Gesloten
Heb office2021 op mijn pc gezet en heb volgend probleem met outlook normaal gebruik ik g mail maar heb ook nog een telenet mailadres dat in...
Antwoorden
9
Weergaven
375
  • Gesloten
In Excel slaag er niet in om geselecteerde cellen (printbereik) te drukken zonder de rij- en kolomkoppen. Met andere woorden : hoe verwijder ik...
Antwoorden
1
Weergaven
213
  • Gesloten
Outlook heeft onverwacht een App Zoekbalk boven de berichtenlijst Betreft : Outlook 2021 Outlook 2019 Outlook 2016 PROBLEEM Na het bijwerken...
Antwoorden
0
Weergaven
411
  • Gesloten
Ik heb een nieuwe PC aangeschaft en ik kon op deze probleemloos Microsoft Office 365 zetten (eigen abonnement). Alles werd probleemloos uit de...
Antwoorden
6
Weergaven
446
  • Gesloten
Beste vrienden, momenteel beheer ik als vrijwilliger van een vereniging een ledenbestand in Exel. (Ongeveer 250 leden) Al de pers gegevens van de...
Antwoorden
18
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan