Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
Telkens als ik scan met NOD32,komt er MBR-sector van 5.fysieke schijf,Win32/Mebroot.K trojaans paard.Maar NOD32 kanWin32/mebroot.K trojaans paard...
Reacties
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste , Ik heb een nieuwe PC met Vista gekocht en nog geen enkel bestand of verandering aan dit systeem gemaakt. Vooraleer hier iets mee te...
Reacties
4
Weergaven
2K
®
  • Gesloten
Ik kreeg hier via hotmail een uitnodiging, hieronder foto's Persoonlijk vind ik dit dus een echte aanslag op je mailbox en die van anderen. Als...
Reacties
3
Weergaven
3K
B
  • Gesloten
ik had een vraag ik heb fotos via me digitale cam op pc gezet maar heb ze verplaatst naar MIJN MUZIEK maar ik kan de fotos niet verwijderen.. ik...
Reacties
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
beste helpers na het installeren van service pack 3 voor windows XP kan ik in de takenbalk geen adresbalk meer vinden . Als ik ergens op een...
Reacties
28
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik heb 2harde schijven waarvan mijn c 230gb ......dus dat is een volledige schijf , en mijn andere schijf is in 2 gedeeld waarvan mijn d 110gb...
Reacties
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi iedereen, 3 dagen geleden verving ik mijn harde schijf western digital 160gb (WD1600BEVS) door een western digital van 250gb (WD2500BEVS)...
Reacties
12
Weergaven
5K
S
  • Gesloten
Een collega op het werk vraagt me zijn pc (XP) eens na te kijken omdat die bij een koude start nooit van de eerste keer doorstart.Hij blijft...
Reacties
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
kan iemmand helpen als ik java wil instaleren krijg ik een error melding
Reacties
6
Weergaven
2K
N
  • Gesloten
heb acerlaptop3000 gisteren vastgelopen.heb recovery gedaan doet hij allemaal.4cdroms!als alles gedaan is!wil xp niet starten!krijg melding kan...
Reacties
12
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan